کمپیـن بساز و برندت رو با بهترین اینفلوئنسرها ارتقاء بده!
با پلتفرم اثر، کمپینهای تبلیغاتی خود را بسازید و با ارسال و دریافت پیشنهادات از معتبرترین اینفلوئنسرها و همکاری با آنها، کسب و کار خود را ارتقاء دهید!
ساخت کمپینمزایای عضویت در اثر
امکانات پلتفرم اثـر
سیستم مدیریت و بررسی محتوا
با سیستم مدیریت محتوای اثر، به راحتی میتوانید محتواهای ارسالی اینفلوئنسر ها را بررسی کنید و تایید کنید و در صورت لزوم درخواست بازنگری دهید.
سیســتم مدیریـت کمپینها
هر کمپین را به صورت جداگانه و با شرایط اختصاصی خود کمپین مدیریت کنید و درخواست های خود را ارسال کنید.
امکان پرداخت به دو صورت نقدی و تهاتر
اثر، به شما امکان پرداخت در دو حالت کلی نقدی و تهاتر را برای هر کمپین به صورت جداگانه خواهد داد و بر اساس تمایل خود میتوانید یکی از این دو حالت را انتخاب کنید.
سیستم مدیریت مالی و پرداخت امن اثر
مبلغ پرداختی شما برای هر کمپین تا زمان تایید نهایی شما، به حساب اینفلوئنسر منتقل نخواهد شد.
اینفلوئنسرهای فعال در اثر
اینفلوئنسرهای همکار ما
در مسیر ارتقای برند شما
معرفی اثر
معرفی پلتفرم تبلیغاتی اثر
پلتفرم اثر به کسب و کارها این امکان را میدهد که کمپینهای تبلیغاتی
خود را به بهترین شکل تعریف کنند. اینفلوئنسرها نیز میتوانند
پیشنهادات همکاری و مشارکت در این کمپینها را ارسال کنند.
هدف ما ارائه راهحلهایی سریع و آسان برای دستیابی به بالاترین تأثیر
در تبلیغات شبکههای اجتماعی است.
نظرات کسب و کارها
آنچه
کسب و کارها
درباره مـا میگـویند
-
همه میدونن که کمپینهای اینفلوئنسری به دلیل تعداد هماهنگیهای زیاد چقدر سخت و زمانبر هستند! توی این بازی برندی موفقتر هست که بتونه کنار خودش نه فقط یک آژانس مارکتینگی بلکه یک همراه و همقدم داشته باشه. اثرمدیا در کمپینهای ما با سرعت عمل بالا، پاسخگویی ۲۴ ساعته و همچنین ارتباط موثر با اینفلوئنسرها این نقش رو به خوبی ایفا کرد.
محراب کارگردوست کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ سیب اپ -
در کمپین رونمایی برند فیدیبک، «اثر» فقط مجری اینفلوئنسر مارکتینگ نبود؛ بلکه همراهی بود که پیام سکوتشکنی فیدیبک را درست فهمید و درست منتقل کرد.این همفهمی، مهمترین دلیل رضایت ما از همکاری با «اثر» است.
مشاور و استراتژیست برند مشاور و استراتژیست برند -
برای ما انتقال صحیح پیام برند اولویت داشت. اثر در مدیریت ارتباط با بلاگرها و کنترل کیفیت محتوا عملکرد حرفهای و قابل قبولی ارائه داد و خروجی نهایی با انتظارات ما همراستا بود.
مهدی بهروز Social media marketer -
همکاری ما با مجموعه اثر تجربهی خوبی بود. تیم پشتیبانی همیشه پاسخگو و پیگیر بودند و روند اجرا و هماهنگی کمپینها با دقت و نظم انجام میشد. لیست اینفلوئنسرهایی که پیشنهاد میدادند از نظر کیفیت و تنوع مناسب بود و قیمتها هم منطقی و رقابتی ارائه میشد. در مجموع همکاری با تیم اثر رو قابل اعتماد میدونم و برای ادامهی همکاری هم انتخاب مناسبی هستند.
مائده مریدانی سوشال مدیا مارکتر جاجیگا -
برونسپاری اینفلوئنسر مارکتینگ ۲ چالش بزرگ به همراه دارد ۱- پیدا کردن بلاگر یا اینفلوئسری که با کاراکتر برند سازگار باشه که این نیاز به درک و آگاهی از دانش برندینگ دارد. ۲- اینفلوئنسر مارکتینگ به خصوص ارتباط، هماهنگی و پرداخت به موقع اینفلوئنسرها و بلاگرها همیشه چالش برانگیز بوده و است.
سپهر طلوعی مدیر مارکتینگ سیلانه سبز
-
همه میدونن که کمپینهای اینفلوئنسری به دلیل تعداد هماهنگیهای زیاد چقدر سخت و زمانبر هستند! توی این بازی برندی موفقتر هست که بتونه کنار خودش نه فقط یک آژانس مارکتینگی بلکه یک همراه و همقدم داشته باشه. اثرمدیا در کمپینهای ما با سرعت عمل بالا، پاسخگویی ۲۴ ساعته و همچنین ارتباط موثر با اینفلوئنسرها این نقش رو به خوبی ایفا کرد.
محراب کارگردوست کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ سیب اپ -
در کمپین رونمایی برند فیدیبک، «اثر» فقط مجری اینفلوئنسر مارکتینگ نبود؛ بلکه همراهی بود که پیام سکوتشکنی فیدیبک را درست فهمید و درست منتقل کرد.این همفهمی، مهمترین دلیل رضایت ما از همکاری با «اثر» است.
مشاور و استراتژیست برند مشاور و استراتژیست برند -
برای ما انتقال صحیح پیام برند اولویت داشت. اثر در مدیریت ارتباط با بلاگرها و کنترل کیفیت محتوا عملکرد حرفهای و قابل قبولی ارائه داد و خروجی نهایی با انتظارات ما همراستا بود.
مهدی بهروز Social media marketer -
همکاری ما با مجموعه اثر تجربهی خوبی بود. تیم پشتیبانی همیشه پاسخگو و پیگیر بودند و روند اجرا و هماهنگی کمپینها با دقت و نظم انجام میشد. لیست اینفلوئنسرهایی که پیشنهاد میدادند از نظر کیفیت و تنوع مناسب بود و قیمتها هم منطقی و رقابتی ارائه میشد. در مجموع همکاری با تیم اثر رو قابل اعتماد میدونم و برای ادامهی همکاری هم انتخاب مناسبی هستند.
مائده مریدانی سوشال مدیا مارکتر جاجیگا -
برونسپاری اینفلوئنسر مارکتینگ ۲ چالش بزرگ به همراه دارد ۱- پیدا کردن بلاگر یا اینفلوئسری که با کاراکتر برند سازگار باشه که این نیاز به درک و آگاهی از دانش برندینگ دارد. ۲- اینفلوئنسر مارکتینگ به خصوص ارتباط، هماهنگی و پرداخت به موقع اینفلوئنسرها و بلاگرها همیشه چالش برانگیز بوده و است.
سپهر طلوعی مدیر مارکتینگ سیلانه سبز
تماس با ما
با اثر در ارتباط باشید!
تهران - مرزداران - خیابان ابراهیمی
02144202126